Recenze Háčkovaná zvířátka s magnetky

21.5.2022

Pokud rádi háčkujete hračky, mám dnes pro Vás tip na novou knížku s názvem Háčkovaná zvířátka s magnetky. Navíc můžete použít slevový kód k nákupu na Knihcentrum.cz

Brožovaný sešitek z edice TOPP (Tvoříme originálně pro potěšení) je naprostou novinkou. V podstatě se jedná o nejnovější publikaci o háčkování na našem trhu. Kniha Háčkovaná zvířátka s magnetky se věnuje právě těmto drobnostem a publikace autorky Jany Ganseforthové byla přeložena z německého originálu. Od začátku dubna je v dostání v síti Knihcentrum.cz. Paní Jana Ganseforthová se již dlouhodobě věnuje tvoření a háčkování zvířátek a v této knize představila 23 autorských návodů na háčkovaná zvířátka, do jejichž pacek jsou vloženy magnetky, takže zvířátka mají hned spoustu využití. Můžete si je dát na ledničku, na kočárek, na postýlku, přichytit závěs v dětském pokojíku, nebo starším dětem vyrobit veselého maskota třeba na baťoh či tašku.

V knize naleznete jednak základní školičku háčkování, tak samostatný postup na přišívání částí těla zvířátek. Knížka obsahuje i postup na krátké a delší nožky. Autorka používá přízi Schachenmayr Catania, kterou pořídíte i u nás. Jedná se o 100% mercerovanou bavlnu v návinu 125m na 50g. Catania má parádní škálu barev, ale klubíčko můžete nahradit i třeba Camillou. Do pacek se vkládají magnetky o průměru 1 centimetr a výškou 3 mm, který pořídíte třeba zde. Co se týče návodů, vůbec jsem netušila, že by šel uháčkovat třeba ptakopysk, chameleon nebo jezevec. Ale i tato neobvyklé zvířátka v knížce najdete. Mimojiné je zde návod na parádní lamu, ovečku, kočičku, prasátko, kravičku, koníka, jelena, veverku, zajíce, lišku, mývala, medvěda, pandu, tygra, želvu, klokana, lvíčka, koalu, pejska či myšku.

Zvířátka jsou od velikosti 8 cm až po 15 cm a návody jsou rozděleny podle obtížnosti od začátečníků po pokročilé. Řekla bych, že je to publikace must have do knihovničky pokud chcete háčkovat zvířátka a hračky, případně chcete mít zvířecí sbírku návodů pěkně pohromádce.

Publikace Háčkovaná zvířátka s magnetky je brožovaná bez přebalu lesklá, má 64 stránek a za akční cenu 130 Kč zakoupíte na Knihcentrum.cz. Listování a ukázku knihy si můžete prohlédnout ve streamu Povídání u klubíčka pod textem.

SLEVOVÁ AKCE 8% JEN PRO VÁS! Pokud se chcete již teď vybavit na letní dovolenou a do kufříku sbalit knížky nejen s tvořivou tématikou, můžete MIMOŘÁDNĚ při nákupu na Knihcentrum.cz využít slevový kupon KRAMPOLINKA. Platí od 12. dubna 2022 do 1. června 2022. Zkrátka knížky s osmi procentní SLEVOU čekají v e-shopu jen na Vás!

You Might Also Like